Återbesök för B.

0kommentarer

Var inne en snabbis på kliniken imorse var där halv 9 åkte därifrån halv 10, så ska det va. Bolero var betydligt bättre, ingen hälta på böjt spår och ingen hälta när hon böjde, han regerar på högt böjprov men eftersom att han är så gammal så är det inte så mycket och göra åt att han är lite stel ;)
 
Men eftersom att han hade en så kraftig infklammation så ville hon ändå ge honom en till kortison spruta i senskidan för att vara på den säkra sidan så nu står han inne med bandage resten av dagen och surar för att han inte får gå ut till sina ston. Vi ska in igen om fyra veckor och då även göra ett ultraljud eftersom att han hade en liten förändring på en gaffelbandsgren så ville dom kolla på den igen.
 
Jag får dock skritta honom uppsuttet nu om jag vill 20 min varannan dag ungefär annars ska han skrittas för hand i 40 min det lär jag ju inte hinna med känner jag. Men tänkte sitta på honom lite till helgen :D

Kommentera

Publiceras ej