9 Oktober 2012

0kommentarer

Hej i höstrusket, det är verkligen kallt idag, jag gillar inte! Gick i alla fall upp halv åtta, vad mycket man hinner med då ;) Släppte ut hästarna, mockade, åkte iväg och gjorde ett matteprov som gick super dåligt och fick ångest över skolan igen men nu känner jag bara att det får gå som det går, jag gör mitt bästa och det finns saker i livet som är roligare, och då menar jag hästarna ;) Trots att jag stressar för att hinna med dem så ger det så mycket när man väl umgås med dem, underbara djur!
 
Tiffany har fått sin andra vaccination idag och får nu åka ut och tävla, inte för att hon ska göra det än men det är skönt o ha allt klart. Passade på och checka hennes tänder också för jag tycker hon lägger huvet på sne ibland i ridningen, sen vet jag inte om hon är kollad nån gång förut. Det mesta såg bra ut och hon har några tänder kvar att tappa, en var lös så den plocka vet. ut med fingrarna, sen hade hon en liiten vargtand som hon också tog ut. Men hon tyckte det räckte om man kolla henne igen när hon är fem år, om man inte märker nåt konstigt alltså :) Känns mycket bra att ha allt det gjort, nu är det bara och köra på ;)
 
Tiffanys mjölktand, haha ;)

Kommentera

Publiceras ej