21 Oktober 2012

1kommentarer

Jag vet att jag tjatar men detta året har gått så himla fort, det är bara ca två månader kvar innan det är 2013, heeelt sjukt. Känns som det va nyss som jag startade denna bloggen men den är snart ett år! 
 
Men det var inte det jag skulle säga utan att Tiffany var så himla fin idag när jag longera, shiit vilket tryck hon hade i bakbenen i traven och frambenen var nästan uppe i mulen. Hon tog även några galoppsprång och galoppen är verkligen bra för en så liten ponny. Hon vet dock fortfarande inte riktigt var hon har sig själv och är lite "all over the place" liksom och har inte koll på sin egen styrka. Vilan verkar ha gjort henne gott i alla fall, nu hoppas jag bara att jag får lite tid till att arbeta med henne!
 
Cleo och Bolero hann jag tyvärr inte med för på förmiddagen var jag iväg och kolla på hubertusjakten som går varje år här i våra skogar, tittar dock med skräckblandad förtjusning då jag tycker fasta hinder är ganska läskigt :P Sen fick vi åka in akut till Skara med en av våra katter och det tog hela kvällen.
 

1 kommentarer

Clara

22 Oct 2012 09:11

säg bara till när du inte har tid så hjälper ja dig! :)

Svar: Du får gärna rida Tiffany till helgen om du vill :)
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej