Whoop Whooop

0kommentarer

Det är så himla svårt att komma på rubriker, varför ska man behöva ha en rubrik ens?? Jaja hästarna har vilat idag, som dom gör varje fredag då jag åker hemifrån 07.30 och är hemma 18.30, då är det bara att mocka och ta in dem som gäller, got to love fridays ^^
 
Igår försökte jag mig på att tömköra Bolero och ja det blev ju som det blev. Han passagetrava hela tiden och drog in nosen mot bogen när jag försökte bromsa upp honom. När han tyckte jag bromsa för mycket så vände han sig antingen mot mig eller hoppa rätt upp i luften. Sen ville jag ju att han bara skulle gå på fyrkanten men han vet ju att vi brukar även gå på volt när vi tömkör så det vill han ju göra hela tiden. Så det blev väl inte jättelyckat men hästen va ju glad i alla fall ;) Imorgon blir det suicide mission att rida honom utanför paddocken, har ni tur kommer det film på det x)
 

Kommentera

Publiceras ej