November here we come

0kommentarer

Börjar med att säga att jag är tokig i min häst han är så fiiiin. Red i paddocken idag och det gick betydligt bättre än i helgen när jag försökte "rida ut". Dock var han lite sadeltvångig i början och stog o sköt rygg när jag hade hoppat upp, haha men det släppte när han väl skrittat ett par steg. Han är så mjuk och go så jag kan inte ens beskriva, han måste upplevas för den känslan man får när man sitter på honom kan jag inte sätta ord på.
 
När vi jobbat en stund i paddocken så hoppa jag av och skulle skritta honom för hand på vägen och då höll han på o dra iväg med mig ett antal gånger, han har lite överskottsenergi ;) Men nu ska jag verkligen försöka hålla igång och rida 20 min varannan dag så han får jobba lite.
 
Kärlek <3

Kommentera

Publiceras ej