Nattii

0kommentarer

Kommit hem från jobbet nu så det är väl den enda tiden jag har att blogga på, nätterna alltså. Känns väldigt tungt med skolan just nu, orka känner jag bara. Longerade Tiffany igår får jag väl skriva för klockan är ju efter tolv, hon är så rolig när man longerar för först ska hon busa runt i tio min sen orkar hon gå fint i två minuter sen är bäbisen gör trött så då får man sluta :P Hon fick i alla fall trava över lite bommar och det gjorde hon bra när hon hade busat av sig ;)
 
Imorgon eller ja senare idag blir det ska jag ta Bolero på töm :D Frågade Veterinären om det var ok och det var det, bara skritt då men bättre än inget. Han behöver komma igång med överlinjen igen och då är ju tömkörningen guldvärt, jag tycker det är himla roligt också i alla fall med B. för han är så känslig :) Vill att mitt JW träns ska komma också, han kommer bli såå fin i det! God natt!
 
Lillan med det nya pannbandet ;)

Kommentera

Publiceras ej