I met a boy. we talked, it was epic

1kommentarer

Hej jag bor på mitt jobb och jag gillar det. Jobbat sådär lite övertid denna veckan bara men vad gör det jag gillar det faktiskt. Kanske inte själva jobbet men den jag blir på jobbet, glad, rolig, trevlig, likeable liksom. Nog pratat om det, igår bestiktiga jag släpet och det gick igenom, bromsarna va toppen tydligen, där ser man ;)
 
Red Tiffany en kort runda, skritt och lite trav, skritten är väldigt bra men traven tar det en stund innan hon slappnar av. Jag tycker Boleros galla har kommit tillbaka och blivit värre som den va förut, suuck på det. Men jag är van vid att han inte går och rida nu så man orkar ju knappt lyfta ett ögonbryn när saker blir värre.
 
Det var rätt fint igår vid 8 när jag orka släpa mig upp ur sängen ;)

1 kommentarer

Emelie

11 Nov 2012 09:31

Skulle du va likeable?? knappast xD

Kommentera

Publiceras ej