I´m Sorry

1kommentarer

Har tänkt och blogga hela veckan men min data krachade i söndags så nu har jag den andra bärbara och jag gillar inte bärbara datorer, suuck. Gjorde till och med en videoblogg i tisdags men känns lite dumt o lägga upp den nu typ fyra dagar senare x) haha. Annars är allt som vanligt, mycket jobb och mycket plugg, jag längtar såå till 19 december när kurserna är klara, då kan jag se tillbaka och ge mig själv en klapp på axeln för att jag tog mig igenom det ;)
 
Boleros galla har som sagt kommit tillbaka så det får nog bli promenader endast fram till tisdag när vi ska in igen, inte så roligt för honom men vad gör man när han aldrig blir bra, huhu. Tiffany går fint, Clara red henne igår och jag lonerade henne i tisdags. Cleo red jag igår, en sväng ute tsm med Clara och T. hon blev fin efter lite uppvärmning.
 
I helgen är det som vanligt mycket som ska hinnas med, ska verkligen ta tag i projekt klippa Cleo imorgon ska det ske, punkt! Sen har ju Skara Hästsport 20 % just nu så ska beställa det där jäkla JW tränset som jag tjatat om hur länge som helst, B. ska få det för att vi snart firar 6 år tsm :) Och på söndag dadadad blir det Twilight Breaking Dawn part two med tjejerna :D
 
Nu blev det ett långt inlägg men men, ska slänga mig i sängen med den här sladdlösa datan och kolla på Vampire diaries och unna mig lite choklad, äter iof godis typ varje dag men ändå ;) hahaha.
 
Såhär såg pownin ut igår, någon har haft roligt, Bolero???

1 kommentarer

ElinOfelia

17 Nov 2012 00:53

Wääää jag vill se BD2 med dig juh <3

Svar: Ja varför flytta du hundra miljoner mil bort dåå vavava?
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej