Du är den vackraste jag mött ♥

0kommentarer

Imorgon är det sex år sedan hästarna kom till våran gård och det var även då jag skrev på pappren att ha Bolero på prov i en månad, galet att tiden går så fort. Och som jag har skrivit innan så har det inte varit en dans på rosor med den hästen men det var nog meningen att det skulle bli jag och han ♥ Han behövde mig och jag har behövt honom så många gånger, jag älskar honom av hela mitt hjärta.
 
Bäbi och lill bäbi har fått vila idag, hahaha. Clara har ridit Cleo idag också så hon har fått motionera i helgen, det är bra för den lilla tjockisen ;) Bestämde mig även för att klippa Bolero för han blir svettig som bara den efter våra små ridpass vi har nu och dom ska ju ökas på så tyckte det va lika bra. Dock blev det inte helklippning utan nån sorts halvklippning, vill ha kvar päls över ryggen och länden för han är ju känslig där. Men det blev rätt okej ändå, tycker annars det är fult och inte klippa hela men nu är det funktion före snygghet, haha.
 
Han var rätt snäll och klippa men svårt o få det rakt när han inte kan stå på alla fyra ben samtidigt utan ska stå o veva med frambena och helst ha mulen på klippmaskinen så han ser vad jag gör x) Sen är han ju jobbig på högersidan bakom öronen så där blir det ju aldrig speciellt fint.
 
Hahaha tycker han ser ut som en älg på denna bilden men ni ser ju lite av klippningen :)

Kommentera

Publiceras ej