Sunshine

2kommentarer

Har precis klickat i anmälan till tredje omgången av Gota Cupen som går om ca två veckor, är redan nervös. Men efter dagens andra omgång i Vartofta blev jag övertalad att vara med. Kommer bara att rida lagklassen som går i 95 cm för jag har så svårt för o ladda om när man måste vänta länge mellan klasserna.

Men har som sagt varit hela dagen och kikat på tävlingarna hos Vartofta och vädret har varit fint och varmt. Min klubb hade tyvärr inget lag med för att jag inte tyckte Bolero kändes redo till denna omgången men två från hemmaklubben var med och så Jenny på en unghäst som hon hjälper till och hoppar/tävlar.

När jag väl kom hem så fixa jag stallet och tömlongerade Bolero, det var allt jag orkade med idag ;) Trolle Bolle Buus var i alla fall pigg och det tog en stund innan han slappnade av. Jobbade ganska mkt på raka spår och han fick mest skritta runt och stretcha ut plus lite lätt jogging på volter.



Jenny och Zlatan från idag ;)
Fler bilder kommer upp i ett eget inlägg när jag redigerat dem!

2 kommentarer

Jenny

20 May 2012 22:48

Fin häst :) och det ser sjukt lågt ut ;p

Sara

21 May 2012 13:52

Han är jätte fin ;) Hahah ja det ser ut som 30 cm xd

Kommentera

Publiceras ej