Living the dream

0kommentarer

Jag funderade på det här med och uppskatta det man har igår, jag vill hela tiden ha mer man är ju aldrig nöjd. haha. När jag var liten och red på ridskola drömde jag om att få en egen häst och ha eget stall och jobba som ridlärare. Nu har jag två egna hästar, eget stall, har jobbat som ridlärare osv.

Jag lever egentligen i min dröm så jag ska banne mig börja tänka på det oftare, det är det här jag kämpat för sen jag var liten. Och kämpat det har jag gjort, inget kommer ju gratis. Jag har aldrig haft några föräldrar som varit intresserade men alltid stöttat såklart men jag har ärligt talat gjort det mesta själv. Jag tar hand om allt kring hästarna själv, alla kostnader, all skötsel osv.

Men vad skulle man göra utan hästarna, allt jobb är så värt det. All tid och pengar man lägger ner, man får ju så mycket tillbaka. Keep that in mind every daaay ;)

Nu hoppas jag att Elin snart är här så vi kan rida ut, whoopa!

Kommentera

Publiceras ej