Hej i solen

0kommentarer

Hoppas ni har det lika gött som mig och mina hästar i solen? Man skulle lätt kunna vänja sig vid att ha sommar året runt, allt blir så mycket bättre då. Jag hoppas att få lite mer tid för att göra bildinlägg här till helgen, just nu är det fullt upp med hästar och jobb.

Igår red jag och Jenny ut en runda med Bolero och Katrina, Bolero stressade och skulle bara springa och jag var verkligen inte på humör för det så ja det gick inte så bra. Nina testade Jenny endel till en början men såg fin ut sen. Skönt att båda kunde jobba samtidigt även om Bolero inte gick bra :P

Idag ville jag verkligen att Bolero skulle jobba lugnt och avslappnat då han känts så stressad de senaste dagarna. Så det fick bli tömlongering och jag valde även att ha halsförlängaren på för att ge honom extra hjälp att komma ner med nacken. Det funka väldigt bra och han såg såå fin ut, travade över några upphöjda bommar för att få med ryggen lite extra också. Tycker att han kan vara sån varje dag ;)


Bild från tävlingen förra veckan, fler av dem bilderna kommer i helgen ;)

Kommentera

Publiceras ej