Dagens Ridpass

0kommentarer


Bolero: Vila

Nina: Red henne i paddocken ungefär 30 min, gick förvånandsvärt bra idag. Hon hoppa inte iväg en enda gång men såklart kollade hon ju på allt men det är ju i alla fall framsteg. Sen tog hon faktiskt galopp när jag gjorde en fattning idag, trots att det bara är andra/tredje gången ungefär jag galopperar henne. När jag skrittade av tänkte jag testa henne lite så jag red upp på grusvägen och efter några meter försökte hon skena hem men vi löste det också så over all är jag nöjd med henne idag.

Cleo: Red ner mot slottet barbacka i bara strumpor, haha hade tänkt rida i foppatofflor men märkte att dom skulle ändå ramla av så lika bra o kasta av dem hemma x) Tänkte kolla om "galopprundan" gick att rida för jag behöver ta ner Bolero dit och låta honom springa av sig lite. Och det gick bra att ta sig fram där även om jag inte red hela rundan på Cleo, lite blött var det men det torkar nog snabbt då vi har haft typ arton grader idag :D

Håller på att ladda upp en tömkörningsfilm på Bolero och sen ska jag redigera bilder så det kommer upp under kvällen eller morgondagen ;)

Kommentera

Publiceras ej