Dagens Ridpass

0kommentarer


Red ut på Nina direkt när jag kommit hem från jobbet, ca 19.00 och det var 27 grader, sjukt! Tänkte ge henne en utmaning idag, nämligen att gå över ån och sen vidare upp till sandvägarna. Hon var gör snäll tills vi kom in i skogen då skulle hon vända hem och när vi skulle ner i vattnet så tog det väl en halvtimme innan vi kom över, hon stog bara helt fastfrusen och vägrade röra sig. haha men jag ger mig ju aldrig så till slut gick det. Sen galoppera vi lite uppe i skogen och sen skrittade vi hem. Och hon blev bara piggare och spändare ju närmare hem vi kom, tokan ;) Cleo och Bolero har vilat idag.

Imorgon ska Nina med ner till ridskolan och gå med på en lektion, jaa jag ska rida alltså ingen annan än. Men tanken är att hon ska flytta dit den 1 juni. Kommer bli tomt utan henne men skönt o bara ha mina två vilddjur kvar ;)

Kommentera

Publiceras ej