Dagens Ridpass

0kommentarer


Bolero: Måste bara börja med att säga att jag dör för min häst är så fin och att jag älskar honom så sjukt mycket, utan honom skulle det inte gå att ta sig igenom livet, han är där och räddar mig varje dag, varje minut, varje sekund. Så med de poetiska orden ska jag berätta om dagens pass. Red ut ganska sent och klättrade och skrittade runt i skogen och försökte arbeta med skritten, han har så lätt att slå över till trav.

När han kändes fin så gick vi ut på ängen och galopperade och han var super fin, lite för mycket energi än men det släpper nog om några dagar. Han börjar i alla fall kännas lika bra som han gjorde innan han fick vila. Han behöver ju gå mer än en timme om dagen för att må bra, man märker sån stor skillnad på honom, så himla nöjd och go när han får jobba.

Nina och Cleo har vilat.

Kommentera

Publiceras ej