Dagens Ridpass

0kommentarer


Bolero: Red ner mot slottet för att rida "galopprundan" dock tänkte jag ta det lugnt för att det har varit väldigt varmt idag, men Bolero hade inte en tanke på att ta det lugnt. Herreguuud vad han var stark och pigg, vi var nog mer i luften än på marken tror jag, tre meter höga backutsprång och andra akrobatiska saker som bara Bolero kan ^^

Det var länge sen han var så taggad när jag red, men jag har inte ridit den vägen sen i höstas så, undviker den gärna för jag vet att han blir tokig där :P Tänkte avsluta med att trava lite i paddocken men det var bara att lägga ner dem försöken för han var så speedad. Hoppas i alla fall att han fått ur lite energi så att det går o arbeta avslappnat imorgon, då är det dags för tömkörning igen.

De andra två har vilat, skulle ridit Nina men Boleros alla saker var svettiga så fick putsa av allt plus att massa schabrak behövde borstas och tvättas sen orkade jag inte hämta in henne. Imorgon tänkte jag prova o rida ut henne, hehe. Btw vill ni följa Cleo lite mer så kan ni kolla in på Claras blogg, det är mest hon som rider Cleo nu ;)

Kommentera

Publiceras ej