9 Maj 2012

1kommentarer

Regn idag men det är varmt så det gör inte så mkt, hästarna har ändå en inplanerad vilodag så ;) Bolero vill väldigt gärna in och arbeta och kommer travande så fort man visar sig, han förstår inte grejen med att ha en vilodag. Jag har bestämt att han ska gå tömlongering två dagar i veckan, ridning tre dagar och vila två dagar, känns rätt lagom ;)

Sen tänkte jag hoppa nåt språng varje gång jag rider så att han inte tycker hoppning är så himla häftigt varje gång vi ska göra det. Har även anmält mig till klubbhoppning den 17 maj, bara 70 cm och 80 cm får vi se hur det går ;)


Banan ser så mysig och inbäddad ut nu när det börjar bli grönt ;)

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

11 May 2012 21:36

sv: Den är väldigt effektiv iallafall! :) Bäst om man har lite mer plats än i min lilla paddock dock, blev lite trångt ibland haha :)

Kommentera

Publiceras ej