27 Maj 2012

0kommentarer

Som jag skrev igår så går hästarna såå bra nu. Nina var super duktig igår när jag hade med henne till ridskolan. Lastade sig själv, jag har endast lasttränat henne en gång och det räckte tydligen. Hon var lite lat på lektionen och det var ganska svåra övningar för henne med skänkelvikningar och slutor osv men vi gjorde så gott vi kunde. Alla tyckte i alla fall att hon såg jättefin ut så det var kul :D Hon fick välförtjänt vila idag efter att ha gått hårt två dagar i rad.

Bolero har verkligen lugnat sig nu när dom går ute dygnet runt och det känns som allt bara lossnat. Igår red jag ut och klättrade och han var så lugn och fin och framme på bägge tyglarna och jag kunde driva fram honom till handen utan att han sprang iväg och spände sig. Idag var Madde här och coacha oss på förmiddagen och han var lika fin då, hon sa att han aldrig sett så bra ut som nu. Han är sååå fin min bäbi ♥

Cleo har kommit igång lite också, longerade henne igår och red ett barbackapass idag. Hon är fortfarande stel i bak men ska se om det går o rida bort problemet, vila verkar ju inte hjälpa så. Nu ska jag fixa med mer bilder som kommer upp sen ;)

Kommentera

Publiceras ej