Dagens Ridpass

0kommentarer

Bolero: Hoppträning för Erika i husaby idag, han skötte sig väldigt bra. Vi började med att hoppa fram i trav på två räcken, han var lugn och avslappnad i traven, fatta i traven, haha. Sen hoppa vi en kombination, studs och två oxrar på båge. Överlag kändes allt mkt bättre än förra gången men i galoppen får jag inte igenom halvhalterna och kan därmed inte hjälpa honom till en bra avsprångspunkt. Men jag hoppas att det också ska släppa snart. Såå nöjd med honom idag i alla fall, inga backuter eller bockningar heller ;)

Cleo: Clara (medryttare) red henne när jag var iväg och träna så jag vet inte hur det gått eller vad hon gjorde men motion har hon fått ;)

Nina: Longering i ca 15 min, hon fick testa på innspänningstyglar i några varv och fattade snabbt vad jag var ute efter, men hon orkar ju inte bära sig i nån form direkt än men jag tyckte hon var mkt piggare och lydigare att longera idag än när vi var och tittade på henne så det är kul att hon blir gladare och piggare :)

Får bli en bild på Nina från idag också, ska fixa film på B. från träningen, kommer upp imorgon :)

Kommentera

Publiceras ej