Dagens Ridpass

1kommentarer

Bolero: Longering, han var duktig, se förra inlägget :P

Nina: Red henne i paddocken i ca 30 min, blåste och regna ^^ Hon kommer få jobba i paddocken nu tills nästa vecka då hon ska få skor för hon kan knappt ta sig fram på grusvägen. I skritten så red jag serpentiner på ena långsidan och på andra red jag en stor båge och flyttade henne lite för sitsen. Hon gjorde det väldigt bra, inga problem att lära henne skänkelvikning i framtiden. Sen travade jag lite på spåret bara, hon var inte alltför pigg om man säger så. Men ibland hittar hon formen och då känns hon fin så bara hon blir starkare så tror jag det kan bli riktigt bra.

Cleo: Vila!

Hihi trött liten häst efter dagens ridpass ;)

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

28 Mar 2012 20:21

sv: det är helt galet hur de kan gå så fort och se helt oberörda ut.. själv försöker man flåsande hänga med i takten haha!

Kommentera

Publiceras ej