Dagens Ridpass

0kommentarer

Bolero: Longerade i skritt och trav med halsförlängare och jag vet inte om den gör så mkt skillnad om jag ska vara ärlig. Men har veterinären sagt det så får jag ju försöka. Det är ju lite svårt och tvinga honom att slappna av och inga hjälptyglar i världen hjälper om hästen är spänd. Och det är han nu när han skrittats en vecka, men han drog bara iväg i galopp en gång idag, bra gjort ändå :P Det är i alla fall alltid kul att jobba med honom ;)

Nina: Longerade henne också i paddocken, 15 min höll vi väl på. Hon ville inte gå på en rund volt utan gjorde den oval annars tyckte jag hon hitta en bättre och stadigare form idag än hon gjort förut.

Cleo: Vila


Lyckades fota några bilder på Bolero idag, inte det lättaste och hålla i longerlinan och kameran samtidigt.

Kommentera

Publiceras ej