Dagens Ridpass

0kommentarer

Cleo: Hon fick hoppa lite studs i paddocken idag, underlaget där är riktigt bra nu, precis som jag vill ha det, alltså ganska hårt men ändå så det blir ett avtryck av hästens hovar. Hon är verkligen super brunstig så i början innan hon kom igång var hon tjurig men så fort vi började hoppa blev det mkt bättre. Hon hoppade som vanligt bra, hon har ju en bra teknik speciellt i fram. Hoppade inte så mycket för hon är ju inte i världens bästa kondition, men hon blev lösgjord av det och var mjuk och fin när jag travade av :) 

Nina: Longerade i 15 min ungefär, lite med inspänning så att hon ska hitta formen, gick bra.

Älskade Bolero vilar och är inte alls nöjd med det, jag vill inte ens veta hur han blir om några dagar. Kommer ju inte kunna leda honom för att han har så mkt överskottsenergi, roligt värre. Jag har inte skrittat honom idag, tänkte börja med det imorgon 20-30 min ska han skrittas om dagen. Det finns bilder och en liten film från när jag red Cleo så det kommer upp här någon gång under kvällen.

Kommentera

Publiceras ej