Dagens Ridpass

1kommentarer

Bolero fick gå den vanliga rundan, alltså till sörbo och vända sen klättra lite och så galopp på ängen. Får verkligen börja variera mina turer lite men på denna vägen vet jag att han är lugn, haha. Det känns som det var gör länge sen jag red honom (två dagar sen), men jag känner mig så hemma på honom underbart ;) Till en början var han ganska spänd men det släppte när han fick galoppera, där var han fin som vanligt. Sen trava jag ner rakt fram på grusvägen och jäklar vilken trav han fick då, fina älskade häst ♥

Både Cleo och Nina har vilat då jag inte hann med dem idag, hoppas jag hinner med nån av dem imorgon om inte kursen drar ut alltför mkt på tiden. Tänkte hoppa Cleo nån dag nu helgen också så det blir lite nya bilder/filmer på henne ;)

Suddig mobilbild från idag på världens finaste Bäbi

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

16 Mar 2012 23:41

sv: Man önskar verkligen att de kunde ta av sig & ta på sig täckena själva haha, så slapp man tänka på om de är varma eller kalla ;) Prins är klippt två gånger och det har inte vuxit ut alls men han fryser typ aldrig, han ser alltid nöjd och go ut även om det blåser haha medans C fryser och han har hur mkt päls som helst :P

Kommentera

Publiceras ej