9 Mars 2012

0kommentarer

Har precis kommit hem från ridskolan nu och försöker få upp lite värme, för fy vad kallt det blåser idag. Jag har ridit en av ridskolans hästar i ridhuset, en pigg liten arabkorsning som är så himla söt. Det gick för det mesta bra, jobbade mkt med hennes galopp då hon inte orkar bära sig så bra där. Men efter några fattningar blev det bättre och bättre. Sen innan jag åkte hem var jag och hämta foder åt den nya hästen som kommer på söndag, hon kommer få äta lucern och mineraler till en början får vi se om hon behöver lite havre sen när hon går mer ;)

Det blir nog vila för mina hästar idag igen, mkt pga av vädret. Sen har jag massa saker och fixa i stallet och med hagarna innan den nya kommer. Så jag får väl gå upp imorgon och rida Bolero länge så att han blir nöjd och hoppas på sol imorgon!

Kommentera

Publiceras ej