8 mars 2012

0kommentarer

Hej jag blev just sjukt omotiverad till allt som har med att gå utanför dörren att göra. Varför? Joo för det har kommit massa snö i natt, det finns inget som jag ogillar så mkt som snö, hellre regn alltså! Visst det kommer snart smälta bort men vad händer då? Det blir lerigt och blött överallt igen och paddocken som precis hade torkat och blivit så fin. Jag orkar inte med det, våååååååååår och soooooommar kom hit nuuuu.

Jag har som sagt försökt glömma bort att jag har ett stall och hästar att ta hand om idag men nu får jag nog ta och gå ut i alla fall, bita ihop och bara göra det. Bolero står i hagen och ser minst lika sur ut som jag känner mig, han hatar när det blåser och snöar, smart häst ;) Men det kan väl vara kul o galoppera en runda i snön sista gången för den här vintern? Nä det tycker jag inte egentligen men jag försöker komma på nåt bra med snön ^^

Jag vill inte gå ut :(

Kommentera

Publiceras ej