7 Mars 2012

0kommentarer

Det har blåst iskallt idag, var tog den underbara vårvärmen vägen?? Bolero fick vila för jag orkar helt enkelt inte frysa ihjäl. Hade inne och borstade honom en stund och la på ett till täcke, men jag har ett problem. När jag tar av täcket blir hela han statisk, så fort jag nuddar så får jag en stöt av honom. Inte så kul för han blir rädd så nu får jag knappt röra hans huvud för att han är rädd o få en stöt, haha så himla sjukt. Det har aldrig hänt innan så jag vet inte vad det beror på?? Det är sant jag hittar inte på även om det låter så ..

Sen har jag vart och inhandlat lite spån, foder och lite andra småsaker som var slut. Det är konstigt, det känns som jag köper spån och foder typ varje dag men det är bara ca en gång i månaden. Cleo klarar sig på ca en bal i veckan och Bolero står ju på halm plus lite spån i botten.

Kommentera

Publiceras ej