4 mars 2012

0kommentarer

Inne en liten sväng och värmer mig innan jag ska ut och rida, det är lite för kallt ute idag tycker jag och ingen sol. Men mockningen är klar och jag har fått en stor leverans med hösilage i småbalar, 60 st närmare bestämt så nu ska väl hästarna ha mat en stund.

Igår hann jag inte med och blogga för när vi var klara med hästarna åkte vi in till Lidköping och tittade på tävlingarna, vi hade planerat och se 130 klassen men när vi kom dit så var dom i mitten på 120 klassen. Sjukt många starter så vi kollade väl i tre timmar innan vi frös och åkte hem.

Hästarna gick ju lite lätt igår, Bolero red jag faktiskt med dressyrsadel och bilder finns, dom kommer upp här ikväll :P Det känns att vi inte kört ett ordentligt dressyrpass på ett tag för han var lite stel och tyckte det var jobbigt när jag bad honom om att flytta sig för skänkeln. Cleo longerades i skritt och trav :)

Kommentera

Publiceras ej