25 Mars 2012

0kommentarer

Åh härliga sommartid, i love you men jag är lite trött men vad gör det när det fortfarande är ljust ute?? Man märker att gräset börjar växa också, snart är allt grönt och fint! Jag har jobbat lite på ridskolan idag och även kollat lite på CR-hopnningen som klubben ordnade, tänkte göra en hiss/diss om detta senare om jag inte somnar ;)

Hästarna har göttat sig i solen hela dagen och senare på eftermiddagen så red Clara ett markarbetespass i paddocken på Cleo, hon var taggad men hade gått bra. Bolero longerade jag med halsförlängaren, mest skritt när han inte flög iväg i passage trav eller galopp av sig själv, pigg som bara den. Men han tyckte det var så kul och jobba lite, man blir verkligen glad av honom när han går med spetsade öron hela tiden och bara är allmänt go <3

Nina har motionerat sig själv i hagen, jag plocka in Bolero samtidigt som Clara hade ridit klart så vi greja med dom i stallet och Nina var själv ute. Hon sprang som en gnu och var helt genomsvett sen så hon har som sagt motionerat sig själv :P Hästarna får vara ute till 21 idag tror jag, så skönt att bara ta in dem och sen slippa gå ut en gång till och ge dem mat igen, härliga sommartid!!


It makes me smile because you said it best

Kommentera

Publiceras ej