1 Mars 2012

1kommentarer

Mars är äntligen här, och våren också, kan ju inte bli bättre! Bolero har haft en vilodag idag och han har njutit av det kan jag säga, legat o sovit i hagen och rullat sig typ fem gånger så han var sjukt lerig när jag tog in dem. Så nu hoppas jag på att han har varvat ner och är avslappnad imorgon.

Jag har krattat spåret i paddocken och byggt upp en liten studs övning till Bolero som vi ska testa imorgon. Paddocken är ganska torr och fin nu faktiskt. Cleos medryttare har ridit henne en stund idag så det blev ingen ridning för mig alls, rätt skönt :) Men jag har varit iväg och hämtat ett paket från hööks, med saker som jag inte hittade på mässan, så jag klicka hem dem istället.

En martingal med snabbknäppe till Bolero, nya benskydd till Cleo, skimmelschampo och en hake till ett trasigt täcke ;) Passa på att beställ nu för man får 100 kr i rabatt!

1 kommentarer

Jenny

01 Mar 2012 22:43

din shoppinggalna vet inte vad xD

Kommentera

Publiceras ej