Gota Cupen Grästorp

0kommentarer

95 cm bed A:1a - 4 fel: Bolero var super snäll som hoppade för vi kom fel på alla hinder och jag red rent ut sagt som en kratta x) Red ändå fram länge och försökte få honom lösgjord men fick honom aldrig mellan hand och skänkel och hittade inga bra lägen. Framridningen var i en liten grushage och underlaget var kasst så där gick det inte o rida så mycket. Framhoppningen var i ridhus och alla hoppa som galningar så vi blev på ridna en gång och folk börja skälla men det fanns verkligen ingenstans att ta vägen och Bolero är extremt rädd för andra hästar så jag hann hoppa räcket två gånger innan jag skulle in.

Sen skulle det vara två inne på banan samtidigt och Bolero hatar att vänta och stå still så när vi skulle starta stog han bara o bocka och hoppa på stället så jag fick ingen bra galopprytm heller utan fick nästan trava mot första hindret. Sen var han ju som sagt snäll och hoppade och klarade alla hinder utom näst sista, ett grön/svart räcke som han rullade ner. Så mycker nöjd med Bolero men jag får banne mig ta och börja rida lite xd Jag har har film men vågar nog inte visa den, ser hemskt ut ^^


Min otroligt fina häst, vad jag älskar dig ♥

Kommentera

Publiceras ej