3 Juni 2012

0kommentarer

Roligt att det är Juni och jag går runt med mössa och dunjacka, det är iskallt ute verkligen. Nina har åkt nu också för nån timme sen, gick på transporten så snällt så, men det har jag ju lärt henne ;) Kommer kännas tomt i några dagar men ändå skönt att bara ha sina egna igen.

Jag red henne en sväng i skogen i förmiddags och hon hade ganska bra bjudning, sen har hon ju lite egna ideer men jag gillar ju hästar som inte är som alla andra, haha. Hoppas verkligen det kommer gå bra för henne nu på ridskolan, kommer åka ner och rida henne ibland och fortsätta hennes utbildning :) Snart flyttas ridskolehästarna till sommarbetet också då får jag ännu närmare till Nina.

Bolero hade jag inne och borsta lite på sen tänkte jag låta honom beta lite i den stora sommarhagen så jag tog på longerlina (har inget helt staket där än pga av paddocken) men han ville ju inte äta utan ville gärna longera sig själv istället. Så det var lika bra och släppa ut honom till Cleo igen och då sprang han som en galning, någon gillar inte vilodagar ;) haha.

Hejdå Ninis

Kommentera

Publiceras ej