29 Juni 2012

0kommentarer

Underbart med fredag det skulle det allt vara oftare. Jag har hunnit med ganska mycket idag, först ett besök på Skara Hästsport och har som alla andra i hela häst-Sverige köpt mig ett par Tretorn Falsterbo på rean ;) Tänker väl mest ha dem hemma när jag rider ut osv för att det är bekväma och mjuka att gå i och skönt att ha två par stövlar i fall ett par går sönder så behöver man inte akut köpa ett par.
 
Sen åkte jag och köpte stolpar och lite annat smått och gott till den stora beteshagen som vi fixat med hela kvällen så nu kan jag släppa hästarna där i helgen! Paddocken ska även fixas, det kom stenmöjl och sand igår som ska läggas på så allt börjar falla på plats här ;)
 
Har även hunnit med att rida Bolero men det kommer en utvärdering om det i ett eget inlägg.
 

Kommentera

Publiceras ej