16 Juni 2012

0kommentarer

Äntligen helg för min del, jobbat mer än heltid denna vecka därav min frånvaro här på bloggisen ;) Ska berätta lite kort om vad Bolero gjort i veckan tänkte jag.

I onsdags blev det longering i paddocken som var riktigt torr och bra trots allt regn. Lite imponerad att min paddock som inte är dränerad eller nåt torkar upp på en dag men ridkolan som har dyra riktiga paddockar får plaska runt i vatten och gegga ;) hehe dyrast är inte alltid bäst. Bolero var såå himla fin i longeringen i alla fall, blev mkt galopparbete i låg form.

Torsdags fick han vila och igår red jag ut och även då var han gööör fiiin, kärlek på honom alltså. Han kan verkligen få en på bra humör när man behöver det ;) Idag får jag se vad vi ska hitta på men jag är så trött så det blir nog lite arbete på töm.

Love ♥

Kommentera

Publiceras ej