10 Juni 2012

1kommentarer

Jag är fruktansvärt trött på detta eviga regnade, vi har fått en fin solig vecka i maj nu blir det inget mer på hela sommaren säkert. Paddocken är en lerpöl och hagen lika så, härligt sommarbete. Jag vill bara att det ska torka upp så vi kan lägga på mer sand i paddocken, vill ha den klar nu, helst igår.

Har gjort ett försök idag med att motionera min häst det slutade med att jag var genomblöt in på underkläderna och Bolero var grinig. Nä men tömkörde faktiskt rakt fram på grusvägen och det gick gör bra, sen tog jag honom på volt uppe vid stora vägen och han var avslappnad och taktmässig i traven, gjorde många övergångar skritt/trav för och få med bakbenen och ja han var duktig.

Imorgon ska vi sätta igång mer igen efter en slappis vecka för Boleros del, hoppas då på bättre väder!

Detta har jag roat mig med i helgen, målat hinder, snygga plank va? ;)

1 kommentarer

Sabina

12 Jun 2012 11:17

Vilken trevlig blogg du har =) Kolla gärna in min och kommentera lite =) Har även en frågestund på min blogg som pågår fram till fredagen.

Sen tänkte jag på om du haft funderingar på att skaffa en bloggpartner? =)

Kommentera

Publiceras ej