1 Juni 2012

0kommentarer

Ska strax gå och lägga mig och tagga tävling imorgon, har inte tävlat så högt sen maj förra året så lär ju vara nervös imorgon. Men jag är glad om vi kommer runt och jag startar först i laget så jag kan kolla på alla de andra sen och bara ta det lugnt ;) Jag ska alltså hoppa lagklassen som är 95 cm, lågt för endel jag vet men jag tycker det är högt ^^

Det har regnat rätt bra inatt och under dagen men senare i eftermiddags slutade det så jag kunde rida ut en runda, Bolero vila igår så kändes inte bra att han skulle stå två dagar innan tävling :P Han kändes något stressad och det tog en stund innan han slappnade av men sen blev han riktigt fin.

Nina åker nog på troligtvis på söndag så får väl rida henne sista dagen imorgon, känns lite tråkigt men jag kommer jobba sjukt mycket nu framöver så får vara glad om jag hinner hålla igång Bolero ;)


Det har bara regnat liiite x)

Kommentera

Publiceras ej