Time to sleep

0kommentarer

Har packat upp allt nu och slängt alla tusen kvitton ^^ Förstår inte vem som dragit kortet ungefär hundra gånger dessa dagar. Var ute och plocka in hästarna också och borstade och pussade på Bolero, snuttehästen imorgon ska han skrittas ut en runda. Han har vilat fyra dagar nu för jag hann faktiskt med att tömköra i onsdags innan vi drog iväg.
 
Blev helt tokig förut när jag trodde att jag glömt ett linne nere i Skåne men jag insåg för en stund sedan att jag har haft det linnet på mig hela dagen och bara dragit över en tjocktröja när jag kom hemma. Det är nog dags och sova nu tror jag ;) hihi.
 
RGB & Ninja
 
RGB & Ninja - ärevarvet efter vinsten i Nations Cup
 
Lisen & Matrix som ersätter Malin & Tornesch i OS
 
Malin & Fina Tornesch - ärevarvet efter vinsten i Nations Cup :)
 
Såg att Emma & Anna slängt upp lite bilder från helgen på sin blogg, checka dem här Elfstrands.se

Kommentera

Publiceras ej