Semester!

0kommentarer

Nu har jag semester i hela 9 dagar, wohoo. Äntligen lite tid över för att vara i stallet hela dagarna innan vi drar till Falsterbo. Då kommer jag inte få träffa bäbishästarna på några dagar men det är bra att släppa lite på kontrollbehovet kanske...
 
Bolero har i alla fall vilat både igår och idag, hade planerat vila igår men idag när jag kom hem från jobbet ösregna det och åska så det blev inget ridit idag pga av det.
 
I förmiddags var jag och bytte min Tattini dressyrsadel mot en Tekna dressyrsadel, var en privatperson som svarade på min annons och ville byta. Har inte hunnit testa den på Bolero än men la på den på Cleo när hon stog i boxen och åt och den låg som en smäck på henne!
 
Vore ju kanon om den kunde passa bägge, Cleo kan ju även ha Boleros Prestige hoppsadel så med lite tur kanske det funkar ;) Sadeln är dock 17,5 i sitsen kan ju bli lite stort för mig men men ska ju inte använda den såå ofta direkt.
 
Imorgon hoppas vi på bra väder så ska jag rida bägge hästarna :D
 
 
Vääldigt goa knästöd :)

Kommentera

Publiceras ej