Hemma

1kommentarer

Är äntligen hemma nu efter en lång bilresa från Falsterbo, det har varit så himla roligt och jag längtar redan till nästa år! Vi har varit på showen varje dag utom idag, igår hade vi dock ingen läktarplats men passade på att gå på mässan när alla satt på läktaren ;) Det bästa var ju när Sverige vann Nations Cup i fredags, vilken grym stämning det var!
 
Det var tyvärr rätt dåligt väder och inte så varmt så det blev inget strandhäng som vi planerat men vi hade spa där vi bodde så det gjorde inte så mycket. I fredags och lördags var vi även ute på Strandbaden och dansa tills det stängde ;)
 
Det blev lite shoppning också, hittade dock inte lacktränset från JW som jag verkligen ville ha! Det fanns bara i cob eller ponny och Bolero har rätt stort huvud ändå så jag vill ha full. Men men tur att man bor nära Skara Hästsport så jag kan köpa det där. Det som fick följa med hem blev ändå: Ett dressyrschabrak från BR, piké från Gina, tyglar, stigbyglar Sprenger Bow Balance, ett pannband med pärlor från GG, hv polo stövlar, ett bett, pälsglans, schampo, flugspray och en typ slick godis? eller jag vet inte riktigt hur man ska förklara, kolla bilden :P
 

1 kommentarer

Emily - Ryttarduon!

15 Jul 2012 22:59

Nice shopping :) Mini Horse lyx är verkligen poppis bland hästarna! Mina pållar har den blå som smakar mink ^^

Svar: Ja är verkligen nöjd förutom att jag inte hitta tränset jag ville ha men men ;) Hade du det bra??
teambs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej