Falsterbo Horse Show

1kommentarer

Om exakt en vecka är vi (Jag & Jenny) på väg till Falsterbo, ska bli såå roligt! Vi åker ner på onsdag och stannar till söndag, tror vi ska bo i en stuga men har inte helt koll på det. Spelar mindre roll känner jag bara man är där!
 
Vi ska nog inte gå på showen varje dag utan göra lite andra saker också men jag lär spendera rätt mycket tid på mässan eller säger man mässan? det kanske bara är i gbg man säger det x) Ni vet vad jag menar i alla fall.
 
Bolero har sagt att han vill ha ett lackträns från JW och jag vill ha ett par stigbyglar från sprenger, det är väl det jag har bestämt mig för att köpa men sen vet man ju att det brukar bli ganska mycket mer än planerat.
 
Är det någon mer som ska dit? :)
 
Har inte varit där sen 2010 men då vann RGB och Casall Grand Prixen ;)

1 kommentarer

Emily

05 Jul 2012 14:41

Jag ska dit :) och ja man säger mässan ;)

Kommentera

Publiceras ej