Dagens Ridpass

0kommentarer

Det har varit göör varmt och härligt här idag också och vanligt folk rider väl då på morgonen eller kvällen men jag älskar att rida mitt på dagen när det är som varmast. Det var inte mycket insekter idag när jag red heller så ;) Vi tog oss ner till ån och Bolero blev överlycklig och stog och vifta med frambenen och skvätte vatten på mig, hihi. Sen fortsatte vi upp till sandvägarna och tog en liten galopp och han låg på som bara den, stark som en oxe. Efter det kunde han inte skritta utan det blev passage heeela långa vägen hem, mindre kul men men sån är han ;)
 
Igår glömde jag att skriva men longerade honom i ca 20 min, han fick bara jogga runt och stretcha ut i låg form.
 
Nu får ni inte glömma att kolla på OS invigningen, RGB ska vara fanbärare för Sverige, Grymt!!
 
Nybadad snuttis idag

Kommentera

Publiceras ej