Älskade Häst ♥

1kommentarer

Bolero fyller hela 16 år idag, men han är lika pigg som alltid. Jag är så himla tacksam att ödet förde oss till varandra och att vi har så roligt tillsammans. Det går inte ens att försöka beskriva det jag känner för honom och det är nog aldrig någon som kan förstå heller, han har funnits där genom jobbiga stunder i livet och alltid hållt mig över ytan.
 
Jag får tårar i ögonen när jag berättar detta men utan honom hade jag inte stått där jag står idag det kan lova. En personligare häst har jag aldrig mött, han är så vänlig och positiv, åh vad jag tycker om honom! Grattis pussar på dig min prins ♥
 
 
♥ Bolero ♥
14/7 1996
e. Wallenstein
u. Bella Donna III
äg. Sara Jung

1 kommentarer

Johanna

14 Jul 2012 19:14

Han fick nästan en hel påse med morötter o massor med pussar så han var glad i alla fall :)<3

Kommentera

Publiceras ej