8 Juli 2012

0kommentarer

Mmm älskade sommar jag skulle kunna leva med att ha sommar året runt, lätt. Snart är den över så man får njuta så länge det varar ;)
 
Bolero har gått på töm idag i paddocken, han var fin fin fin som vanligt nu. Vi jobbar på att han ska kunna ha stöd i tömmarna hela tiden, förut har jag lättat så fort han velat sträcka sig framåt/neråt för att visa att det är rätt väg. Men nu tycker jag att han blivit mer avslappnad och sänker nacken mer och då vill man ju gärna ha ett jämt stöd i handen istället för att han går med mulen i marken ;)
 
Han var väldigt duktig och gick i en stadig form nästan hela passet och inte trava han ur takt en enda gång! jag fick istället smacka på för att han skulle ta för sig lite mer i traven. Värmen gör honom segare vilket kan vara skönt ibland som omväxling ;) hihi
 
En av oss blir i alla fall bra på bild ;) haha.
 
Du är det vackraste jag vet

Kommentera

Publiceras ej