21 Juli 2012

0kommentarer

Det är fint väder idag, det händer väl aldrig på en helg? Grymt skönt är det i alla fall ;) Bolero vilade igår med alltså två vilodagar i rad, inte bra med tanke på att vi ska iväg och hoppa en liten klass imorgon. När jag red honom i förmiddags så kändes han lite oriden och för pigg men jag får ju skylla mig själv, har inte ridit mycket det senaste ;) Vi ska bara hoppa 85 cm CR imorgon och bara ha skoj, tävlingen ligger bara tre km bort så det är himla skönt!
 
Det har även kommit en ny liten häst hit idag, inackordering kan man väl kalla det. Det roliga är att den också kallas för Cleo så nu har vi två Cleosar här ;) Den går ensam för Bolero är ju som sagt inte så snäll mot andra hästar, den lille "hingsten" haha. Jag vet inte hur länge hon blir kvar eller så men det märker vi, nu ska jag se om jag får ut min transport ..
 
Den "nya" bruna Cleo :)

Kommentera

Publiceras ej