Videoklipp från träningen

5kommentarer

Här kommer en film med små klipp från träningen igår. Först är det uppvärmningen i trav och galopp över bommar, som ni ser så vill Bolero helst galoppera och hoppa över bommarna när det ska vara trav ;) Sen är jag sjukt nöjd över att jag kunde lägga honom bra på bommarna i galopp utan att han drog iväg. Sen när vi börjar med hinder så får jag inte igenom mina förhållningar och han kastar mest med huvet för o komma undan som vanligt. Sist i filmen travar jag av och då var han ändå rätt mjuk och avslappnad. Visst ser han runda och fin ut över länden och rumpan också? Så glad att han hållt sig så fint musklad och bra i hull denna vintern!

5 kommentarer

Emelie

18 Jan 2012 21:26

Man kan inte se filmen mer än 44 sek ??

Sara

18 Jan 2012 21:47

Konstigt jag kan se hela :P

Elin

19 Jan 2012 17:00

haha exakt samma övning hade vi i onsdags :P

Sara

20 Jan 2012 10:28

haha kul :P Hur gick det annars då? var Can duktig?

Elin

26 Jan 2012 21:29

Oj såg inte att du svarat :P Men ja han va asduktig! Utom lastningen då som tog nästan en timme när vi skulle hem...

Kommentera

Publiceras ej