Rolf-Göran vann!

3kommentarer

Lyssnade på hela galan igår på radion då jag jobbade, inte lika kul som o se på riktigt men bättre än inget. Och när RGB vann Jerringpriset så blev jag så himla glad, nästan tårögd alltså. Han är så värd detta, tänk hur mkt arbete han har lagt ner i hur många år? Han är bäst inte bara på en häst utan flera. Nu kanske media äntligen fattar att vi hästfolk också vill se "vår" sport på tv??

Man blir dock trött på dessa idioter (oftast killar) som säger att det är väl inte så svårt o hoppa, det är ju hästen som gör det, ah det skulle jag vilja se dom hoppa upp på en bra häst o hoppa en bana på 1,60 så är dom nog inte så kaxiga sen. Rolf har tagit os-silver, em-guld, ligger etta på världsrankingen, leder världscupen och har tagit sjukt många GP-segrar, HAN ÄR GRYM!

Btw min mamma ringde o röstade 35 ggr på honom, trodde jag skulle svimma när hon sa det ;) haha. Nu ska jag ge mina hästar lunch, fler inlägg kommer upp under dagen ..

3 kommentarer

jennu

17 Jan 2012 19:46

jenny

17 Jan 2012 19:47

haha det trodde jag inte om din mamma :P

Sara

17 Jan 2012 23:08

Haha joo både hon o jonas hade röstat 40 ggr tsm x)

Kommentera

Publiceras ej