GHS 2012

1kommentarer

Snart är det dags, längtar kan jag säga. Jag har biljett till torsdag dag bara men jag ska nog hinna shoppa lite ändå ;) Det jag ska leta efter är:

*En ny kavaj, den jag har är för kort i armarna. Helst vill jag ha en Animo eller Equiline.

*Nya vita ridbyxor helst från JW.

*Ny tävlingskjorta, som ni ser en helt ny tävlingsoutfit alltså ;)

*Ett pannband till Boleros Dyon träns

*Nya tygskydd till Cleo

*Nosludd till hackamoren

Sen är det ju alltid kul med nya schabrak och sånt där, detta är vad jag ska leta efter hittar jag inget jag gillar så kommer jag ju inte panik köpa liksom. Kavaj är ju tyvärr något som är rätt dyrt så ja får se om jag hittar något bra mässpris, det är vad jag jag hoppas på! Även att får se lite bra hoppning inne på arenan såklart :)

Bild som jag tog på RGB och Quintero 2009, ska ni till GHS 2012?

1 kommentarer

STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan med ridtravaren Hero

31 Jan 2012 13:03

Hej! Nu har jag en ny bloggtävling på bloggen där du kan vinna ett 4-pack transportskydd i valfri storlek från Amigo/Horseware värde 545 kr.

Passa på att tävla medans chansen finns! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingsinlägget: http://stockholmsjenna.se/?p=5419

Kommentera

Publiceras ej