6 Januari 2012

0kommentarer

Jag skrev ju igår att jag bara skulle gå på mässan på GHS i år men jag blev så himla sugen på att se lite av showen också så idag har jag köpt två biljetter till torsdagen 23/2 förmiddag, det var i princip de enda biljetterna som fanns kvar! Det är ju första dagen så då finns förhoppningsvis allt fint kvar, tycker det kan bli ganska utplockat på mässan på söndagen, visst det är bättre priser då men men ;) Det känns som det det räcker med att vara där en dag för mig också då jag var där alla fyra dagarna förra året.

Jag har även skrivit ut nya foderskyltar till hästarna idag, hade glömt och uppdatera dem jag redan hade i stallet. Bolero får ganska mkt krafftfoder nu, kanske därför han är så pigg men annars tappar han så mkt i hull. Visar på en fin krafftskylt här nedan vad han äter, dock står inte betfor och hösilaget med, men han får ca 1 liter blöt betfor om dagen och ca 15 kg hösilage. Men ca 9 kg av dem får han tillsammans med Cleo i hagen så det är svårt o säga hur mkt han äter. Han äter inte upp allt han får inne heller så han har ju i princip fri tillgång på grovfoder.

Kommentera

Publiceras ej