4 Januari 2012

2kommentarer

Inget blir som man planerat, dressyrträning blev det ingen idag utan det blev vila för hästarna istället. Anledningen till det var att jag fick hoppa in och jobba men nu är jag ledig i 4 dagar ska bli skönt.

Igår gick dom båda två en skrittrunda med lite klättring i skogen. Min vän Alexandra var så snäll o följde med på Cleo. Bolero var snäll och jobbade på bra, red mkt skänkelvikningar över vägen och flyttade lite hit o dit för att hålla honom i skritt :)

Imorgon får vi se vad vi ska hitta på med hästarna, vädret är ju väldigt osäkert så det är svårt att planera. Idag har det blåst storm och inatt tror jag det skulle bli kallt = hårt i marken går bara och skritta.

En väldigt gammal bild från 2008, Jag & Bolero + Alexandra & Cleo

2 kommentarer

alex

05 Jan 2012 17:25

Haha vilken fin säkerhetsväst jag har ;)

Sara

05 Jan 2012 21:30

Haha verkligen :) Cleo ser super tjock ut med x)

Kommentera

Publiceras ej