31 januari 2012

0kommentarer

Nu är jag bra frusen om fötter och händer kan jag säga, hovslagaren har varit här hela förmiddagen. Bolero fick nya skor runt om för han hade slitit så på dem att framskorna höll på och gå av vid tåkappan, så mycket har jag ju ändå inte ridit? :P Cleos skor kunde läggas om, så det var ju bra, hon har ju knappt gått något alls så det var väl inte så konstigt.

Bolero var otålig som bara den när han skulle skos, veva med frambena och skulle buffas o hålla på. Han har ju inte gått alltför mkt det senaste dagarna så man kan väl förstå att han har lite överskottsenergi. Idag hinner jag som sagt inte rida, ska åka till jobbet om en stund men imorgon är jag ledig och då ska han få gå ordentligt. Imorgon är det även Februari, våren är inte långt borta nu, som jag längtar!

Kommentera

Publiceras ej