Imorgon smäller det!

0kommentarer

Yeeeees Göteborg Horse Show 2012, jag måste gå upp sjukt tidigt för att vara mig (06.30) för att hinna mocka och fixa allt klart till hästarna innan vi åker. Satsar på att vara därnere runt 10, så att vi kan gå runt på mässan nån timme innan showen börjar. Vi har ju bara biljetter till förmiddagen så Ludgers clinic är det sista vi får se innan vi åker hemåt igen för och ta in hästarna. Det blir två clinics för min del med en dags mellanrum, ganska kul :P

Det jag verkligen ska köpa är nya tävlingsridbyxor, sen är det mest småsaker jag ska leta efter. Ett nytt pannband, benskydd, nosludd, martingal, skimmelschampo osv. Kommer säkert komma hem med massa onödigt som jag egentligen inte behöver. Men jag har rensat lite i min sadelkammare idag och hittat saker att sälja, nu ska jag bara orka ta kort på det också ;)

Kommentera

Publiceras ej